Lista aktualności
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Sekretarza
W oparciu o Zarządzenie Nr 18 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych
w Szczecinku z dnia 19 czerwca 2020 roku:
NADLEŚNICZY NADLEŚNICTWA SZCZECINEK
OGŁASZA NABÓR WEWNĘTRZNY
NA STANOWISKO
SEKRETARZ
I.Organizator naboru:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Szczecinek, ul. Polna 22 78-400 Szczecinek, tel. 943743611
email: szczecinek@szczecinek.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczono szczegółowe informacje dotyczące ofert: www.szczecinek.szczecinek.lasy.gov.pl
II. Adresaci naboru:
1. Pracownicy aktualnie zatrudnieni w PGL LP
2. Osoby z którymi pracodawca PGL LP rozwiązał stosunek pracy po dniu 2 kwietnia 2020 r.
III. Wymagania obligatoryjne:
1. Obywatelstwo Polskie
2. Korzysta z pełni praw publicznych
3. Wykształcenie średnie i 6 lat pracy
4. Pełna zdolność do czynności prawnych
IV. Wymagania preferowane:
1. Wykształcenie wyższe i 3 lata pracy
2. Doświadczenie z zakresu pracy w dziale administracyjnym
3. Posiadanie 2 letniego stażu na stanowisku kierowniczym
4. Znajomość prawa zamówień publicznych
5. Znajomość prawa budowlanego
6. Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
7. Znajomość instrukcji kancelaryjnej PGL LP
8. Znajomość systemów informatycznych SILP, EZD PUW, SMART PZP
9. Uprawnienia budowlane lub ukończone kursy, szkolenia dot. budownictwa leśnego (budynki, drogi leśne, infrastruktura melioracyjna)
10. Prawo jazdy kat. B
V. Oczekiwania wobec kandydata:
1. Umiejętność zarządzania zespołem, organizacji pracy i współpracy
2. Otwartość i kreatywność w rozwiązywaniu problemów
3. Skuteczność w realizacji zadań inwestycyjnych – zarządzanie umowami z wykonawcami
4. Dokładność i rzetelność
5. Dyspozycyjność
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku
VI. Oferowane warunki:
1. Umowa na okres próbny (3 miesiące) w pełnym wymierzę czasu pracy, a w przypadku spełnienia oczekiwań pracodawcy, możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony
2. Możliwość rozwoju zawodowego
3. Atrakcyjny system wynagrodzeń zgodny z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 stycznia 2003 roku w sprawie stanowisk, stopni służbowych oraz zasad wynagradzania w Służbie Leśnej
4. Świadczenia socjalne zgodnie z przepisami branżowymi
5. Współpraca z wykwalifikowaną kadrą, gwarantującą wysokie standardy relacji
interpersonalnych
VII. Zakres zadań na stanowisku:
Zadania ogólne:
1. Znajomość przepisów, instrukcji i zarządzeń, ustaw prawnych obowiązujących na zajmowanym stanowisku pracy
2. Ścisła współpraca z komórkami organizacyjnymi Nadleśnictwa w zakresie związanym z wykonywaniem powierzonych obowiązków służbowych
3. Utrzymywanie w należytym stanie dokumentów i akt służbowych
4. Odpowiedzialne i zdyscyplinowane wykonywanie zadań
5. Niezwłoczne reagowanie zgodnie z posiadanymi uprawnieniami na wszelkie przejawy szkodnictwa leśnego
Zadania szczegółowe:
1. Nadzór nad planowaniem i realizacją budżetu administracyjno-gospodarczego nadleśnictwa
2. Nadzór nad całokształtem zagadnień z zakresu inwestycji i remontów infrastruktury
3. Nadzór i zapewnienie prawidłowego zarządzania majątkiem nadleśnictwa w tym zarządzanie środkami trwałymi
4. Organizowanie prac z zakresu administrowania nieruchomościami (przeglądy, remonty)
5. Nadzór nad usługami w zakresie utrzymania czystości i porządku, ochrony mienia
6. Nadzór oraz realizowanie prac z zakresu gospodarki transportowej
7. Nadzór oraz prowadzenie prac związanych z ubezpieczeniami majątkowymi
8. Nadzór oraz koordynowanie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu kancelaryjnego i archiwizacyjnego
9. Nadzór i koordynowanie pracy sekretariatu
10.Nadzór nad realizacją zadań z zakresu gospodarki mieszkaniowej oraz procesem sprzedaży lokali i mieszkań oraz innych składników majątku nadleśnictwa
11.Nadzór i koordynowanie zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi oraz pozyskiwanie i obsługą środków zewnętrznych
12.Nadzór i organizowanie prac związanych z zaopatrzeniem
13.Sporządzanie sprawozdawczości i analiz z zakresu swojego działania
14.Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych, ochronie danych osobowych
15.Dbanie o wizerunek Lasów Państwowych, wykonywanie obowiązków w sposób zapewniający kształtowanie życzliwej atmosfery w pracy z zachowaniem zasad struktury organizacyjnej Nadleśnictwa
16.Kontrola i ocena podległych pracowników pod względem realizacji zadań, przestrzegania przepisów pracy, zabezpieczenia mienia Nadleśnictwa
VIII. Wymagane dokumenty:
1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem lub podpisem elektronicznym
2. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem lub podpisem elektronicznym wraz z danymi kontaktowymi
3. Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych z własnoręcznym podpisem lub podpisem elektronicznym – załącznik nr 1
4. Klauzula informacyjna RODO z własnoręcznym podpisem lub podpisem elektronicznym – załącznik nr 2
5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
6. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplomy, świadectwa) i doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
7. oświadczenie kandydata o aktualnym zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - opatrzone własnoręcznym podpisem lub podpisem elektronicznym
IX. Termin i miejsce składania dokumentów
1. Komplet dokumentów wraz z adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego oraz adres e-mail należy złożyć osobiście w sekretariacie nadleśnictwa w godzinach od 7:00 do 15:00, przesłać na adres email szczecinek@szczecinek.lasy.gov.pl lub pocztą tradycyjną w formie papierowej na adres: Nadleśnictwo Szczecinek, ul. Polna 22, 78-400 Szczecinek o treści: „Nabór na stanowisko sekretarza”
2. Oferty należy składać do dnia 16.07.2021 roku do godziny 15:00 (liczy się data wpływu oferty do nadleśnictwa). W przypadku nadesłania dokumentów pocztą tradycyjną, decyduje data wpływu dokumentów do sekretariatu Nadleśnictwa Szczecinek). Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane ani zwracane. Zostaną one komisyjnie zniszczone po rozstrzygnięciu naboru, podobnie jak dokumenty osób nie zakwalifikowanych.
X. Tryb postępowania rekrutacyjnego
Rekrutacja prowadzona będzie w dwóch etapach:
I etap - Złożone przez kandydatów dokumenty będą podlegały sprawdzeniu pod względem kompletności i zgodności z wymogami zawartymi w ogłoszeniu. Na podstawie weryfikacji dokumentów zostaną wyłonieni kandydaci do drugiego etapu.
Kandydaci, których oferty zostaną zakwalifikowane do procedury naboru, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub mailowo.
Rozstrzygnięcie I etapu nastąpi w dniu 20.07.2021 r.
II etap – rozmowa kwalifikacyjna w zakresie wiedzy merytorycznej, umiejętności zawodowych.
Rozstrzygnięcie II etapu nastąpi w dniu 26.07.2021 r.
XI Dodatkowe informacje:
1. Do udzielania informacji w sprawie rekrutacji upoważniony jest specjalista ds. pracowniczych tel. 94 3743611 wew.131.
2. Nadleśniczy Nadleśnictwa Szczecinek zastrzega sobie prawo do unieważnienia rekrutacji na każdym etapie, bez podania przyczyny.
3. Nadleśnictwo Szczecinek zastrzega sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami, spełniającymi wymagania formalne i zakwalifikowanymi do II etapu.
Błażej Chmielewski
Nadleśniczy
1. Kwestionariusz kandydata na pracownika – plik [.docx].
2. Klauzula informacyjna RODO dla kandydata do pracy – plik [.docx].